Veelgestelde vragen over de werkplaats

Vraag & antwoord

Wij voeren als officiele merkdealer onderhoud uit aan de merken: Volkswagen, Audi, SEAT, ŠKODA en Volkswagen Bedrijfswagens.

Je kan voor onderhoud bij ons een afspraak inplannen voor Volkswagen, Audi, SEAT, SKODA en Volkswagen Bedrijfswagens.

We voeren helaas geen onderhoud uit voor andere merken. Houd er rekening mee dat niet elke vestiging service biedt voor dezelfde merken.

Onze Schadeherstelservice vestigingen zijn er echter wel voor alle merken.

Plan online een afspraak
Ja, voor auto's die al wat langer meegaan hebben wij Economy Service.

Als je Volkswagen of Volkswagen Bedrijfswagen al wat langer meegaat dan komt je Volkswagen in aanmerking voor Economy Service. Je profiteert van een extra lage prijs voor onderhoud en reparaties die uitgevoerd worden door officieel gecertificeerde Volkswagen monteurs. Bekijk snel alle prijzen.

Meer informatie over Economy Service
Via onze online afspraakplanner maak je gemakkelijk een afspraak bij een van onze vestigingen.

Plan in 4 simpele stappen via onderstaande link een datum in voor onderhoud voor de merken Volkswagen, Audi, SEAT, ŠKODA en Volkswagen Bedrijfswagens.

1. Vul je kenteken en kilometerstand (bij benadering) in
2. Kies je onderhoud
3. Kies of je gebruik wilt maken van vervangend vervoer, selecteer de vestiging, datum en tijd
4. Vul je gegevens in en bevestig je afspraak

Plan direct een afspraak
Geen nood, doorloop de stappen in de werkplaatsplanner 1 voor 1 en vul deze zo ver mogelijk in.

In stap 4 van de online afspraakplanner vul je in het open tekstveld het gewenste onderhoud in. Wij zullen je aanvraag verwerken en het benodigde onderhoud met en voor jou inplannen.

Plan direct een afspraak
Nee, dit is niet nodig.

Als je de Addblue in je auto wil laten bijvullen kan je gewoon bij een van onze servicevestigingen langsgaan. Hiervoor hoef je geen aparte afspraak te maken. Onze service adviseurs helpen je graag.

Bekijk de vestigingen
Ja, dit kan. Geef wijzigen voor de afspraak graag zo spoedig mogelijk aan ons door, zodat wij je aanpassingen op tijd voor de afspraak kunnen verwerken.

Als je de gemaakte afspraak wilt aanpassen of verplaatsen dan kan dit. Geef dit graag tijdig aan ons door via de mail planning@autohoogenboom.nl. Wanneer je in de mail het kenteken van de auto noemt en wat je zou willen aanpassen, dan kunnen wij je snel helpen.

De afspraakbevestiging van je afspraak wordt doorgaans in de loop van de dag naar het doorgegeven e-mailadres verstuurd.

Heb je toch nog geen bevestiging ontvangen? Neem dan contact met ons op of open de chat

Dit kan zeker

Je kan de sleutel van de auto voor sluitingstijd van de servicebalie afgeven bij onze service adviseurs.

Bekijk onze openingstijden
Heb je je auto gebracht voor onderhoud? Dan houden onze service adviseurs je in de loop van de dag op de hoogte van de voortgang.

Heb je in de loop van de dag nog geen bericht gehad? Dan kan je ervan uit gaan dat de auto na 16:00 uur klaar is.

Wil je in contact komen met de service adviseurs? Bel hiervoor dan naar de service vestiging waar je de auto hebt gebracht.

Bekijk de vestigingen en contactgegevens
Wil je je auto laten uitlezen? Dit kost rond de €70,-

Kies hiervoor in de online planner voor de optie -Diagnose storing- onder het kopje reparatie en vervanging.

Maak een afspraak
Dit is afhankelijk van het model en de beschikbare vervangende auto's

Wij bieden vervangend vervoer aan vanaf 45,- per dag

Plan je afspraak

Als er een storingslampje in de auto is gaan branden dan kan je het beste even langs een van onze vestigingen rijden zodat de auto uitgelezen kan worden.

Bekijk onze vestigingen
Bij Private Lease en Zakelijke lease zit het verplichte onderhoud inbegrepen in de maandelijkse leaseprijs.

Je kan dus gewoon een onderhoudsafspraak volgens voorschrift inplannen als je een zakelijk of private lease contract hebt. De kosten voor de onderhoudsbeurt worden naar de leasemaatschappij gestuurd.

Plan een afspraak
Wil je weten wanneer je werkplaatsafspraak precies is?

Neem hiervoor contact met ons op of maak gebruik van onze chat.

Neem contact op
Bij ons kan dit alleen als er een software update beschikbaar is in de vorm van een terugroepactie.

In dat geval wordt de chiptuning overschreven. Je kan de chiptuning laten verwijderen bij een bedrijf die chiptuning uitvoert, maar dit zal dan niet bij de officiele merkdealer zijn.

Heb je tijdens je werkplaatsbezoek gebruik gemaakt van een vervangende auto?

Ja? Dan dient de vervangend vervoer auto afgetankt weer bij ons teruggebracht te worden.

Tijdens Longlife onderhoud wordt de olie ververst en een nieuw filter geplaatst. Daarnaast wordt er een inspectie van de auto uitgevoerd.

Plan je afspraak
De onderhoudskosten zijn voor elke auto weer net even anders.

Vraag vrijblijvend een onderhoudsofferte aan via ons offerteformulier.

Je ontvangt binnen 1-2 werkdagen van ons een offerte.

Onderhoudsofferte aanvragen
Staat je vraag over de werkplaats of onderhoud er niet bij?
Stel je vraag hier of open de chat