• Serviceteam ‘Best improver’ op klanttevredenheid

Serviceteam Volkswagen van Auto Hoogenboom ‘Best improver’ van Nederland op klanttevredenheid.


Klanttevredenheid staat bij Auto Hoogenboom én Volkswagen natuurlijk voorop. De focus op de klant en het totale serviceproces heeft geleid tot een hogere klantentevredenheid én een onderscheiding als ‘Best Improver’ van Nederland voor het serviceteam van de Volkswagen vestiging aan de Driemanssteeweg in Rotterdam Zuid.

Erwin van der Steen, service manager Volkswagen van de vestiging Zuid : “Met het hele team hebben we ons ingezet om dit te bereiken en ik ben er dan ook trots op dat dit tot uiting is gekomen in de waardering die onze klanten ons geven. Ons doel is een uitstekende service te bieden en ook dit jaar gaan we er alles aan doen om dit nog verder te verbeteren.

Klanttevredenheid – Service Kern Proces

Om de klanttevredenheid te verbeteren hebben we ons hele Service Kern Proces geoptimaliseerd. Van het maken van de afspraak en het ontvangst van de klant, het uitvoeren van onderhoud en reparatie, tot de eindcontrole en nazorg. Een aantal dagen na het onderhoud hebben we telefonisch of per mail contact opgenomen met de klant om te kijken of we aan de verwachtingen van de klant hadden voldaan. Door een goede analyse van de feedback van onze klanten kunnen we werken aan structurele verbeteringen. Ook dit jaar zullen wij er álles aan doen om onze klanten de beste service te geven!

Teamprestatie

De onderscheiding is echt een teamprestatie: Het team serviceadviseurs en monteurs, de collega’s van het magazijn en de telefonistes hebben allemaal hun steentje hieraan bijgedragen’, aldus Erwin.

Het hele Volkswagenteam werd daarom bij elkaar geroepen en kreeg als dank voor de inzet een leuk cadeau en een lekkere lunch, aangeboden door Frits Gidding van importeur Pon’s Automobielhandel.

Lees gerust verder